Admitere licență

Admitere licență 2025

Calendarul de desfăşurare a concursului de admitere – sesiunea iulie 2025:

■ 7- 23 iulie 2025 – înscrierea candidaţilor

■ 25 iulie 2025 – afişarea rezultatelor provizorii;

■ 28 iulie 2025, între orele 9.00-15.00 – depunerea contestaţiilor (dacă este cazul)

■ 28 iulie 2025  – rezolvarea contestaţiilor şi re-afişarea rezultatelor provizorii

■ 29 iulie-1 august 2025 – confirmarea ocupării locului de către candidaţii declaraţi „admis” în urma concursului de admitere.

■ 2 august 2025 – afişarea rezultatelor finale.

Program înscrieri:

FIZIC, Luni – Vineri: 09.00 – 16.00   Sâmbătă: 09.00 – 12.00

ON-LINE (informații aici) –  până în 22 iulie 2025, ora 16.00

Cifra de școlarizare pentru concursul de admitere sesiunea iulie 2025, studii universitare de licență la Facultatea de Științe Economice

Nr.

crt.

Domeniul

Programul de studiu

Nr. TOTAL locuri bugetate

Nr. locuri cu taxă

Nr. TOTAL locuri

 

 

 

 

 

 

1.

Administrarea afacerilor

Economia comerţului, turismului şi serviciilor (ECTS) – învățământ cu frecvență

21

49

70

2.

Administrarea afacerilor

Administrarea afacerilor (în limba engleză) (AAE) –  învățământ cu frecvență

21

9

30

3.

Economie şi afaceri internaţionale

Afaceri internaţionale (AI)-  învățământ cu frecvență

20

50

70

4.

Economie şi afaceri internaţionale

Afaceri internaționale (în limba engleză) (AIE) –  învățământ cu frecvență

21

9

30

5.

Contabilitate

Contabilitate şi informatică de gestiune (CIG) –  învățământ cu frecvență

20

50

70

6.

Finanţe

Finanţe şi bănci (FB) –  învățământ cu frecvență

21

49

70

7.

Management

Management –  învățământ cu frecvență

20

50

70

8.

Marketing

Marketing –  învățământ cu frecvență

20

50

70

9.

Contabilitate

Contabilitate şi informatică de gestiune (CIG) – ID (învățământ la distanță)

0

50

50

10. 

Management

Management – ID (învățământ la distanță)

0

50

50

 Pliant admitere licență – iulie 2025

Metodologia de admitere 2025 – Facultatea de Științe Economice

Arhiva

 

Sari la conținut